Altmaesports se forma contra la despoblación

El Grupo de Acción Local Almaesports ha participado en las jornadas “el programa Leader como un instrumento para luchar contra el despoblamiento en las zonas rurales”. Durante la jornada se comentaron diferentes casos a nivel internacional y se contó con la intervención de un Grupo de Acción Local de Palancia. Asimismo, se dieron diferentes remedios y un manual con actuaciones para luchar contra la despoblación.
La jornada finalizó con una mesa redonda en la que participaron tres GAL de la Comunitat Valenciana. Uno de cada provincia.
—-
Altmaesports es forma contra la despoblació
El Grup d’Acció Local Almaesports ha participat en les jornades “el programa Leader com un instrument per a lluitar contra el despoblament en les zones rurals”. Durant la jornada es van comentar diferents casos a nivell internacional i es va comptar amb la intervenció d’un Grup d’Acció Local de Palancia. Així mateix, es van donar diferents remeis i un manual amb actuacions per a lluitar contra la despoblació.
La jornada va finalitzar amb una taula redona en la qual van participar tres GAL de la Comunitat Valenciana. Un de cada província.